Thursday, June 20, 2013

CALIFORNIA CORNER: SPLENDID LONG BEACH



Jedním z míst. které byste si rozhodně neměli nechat v Californii ujít je slavná Long Beach. Atraktivní prostředí, ulice lemované palmami a stromy ověšené světýlky, které po setmění tvoří dokonalou atmosféru. A protože klasické Californské léto je zde, Long beach je lemována polonahými hezounky na kolech, in-linech, či skateboardech.

Když jsem se poprvé prošla po Rainbow harbor, z jedné strany se na mne culily luxusní jachty kotvící v přístavu a z druhé strany jedna z nejznámější lodí Queen Mary. Je opravdu gigantická, když jsem ji tak s pusou otevřenou dokořán pozorovala, přepadla mne chuť nasednout na ni a vyplout na oceán pozorovat dálky...ach.

Z mého rozjímání mne vyrušilo kručení v břiše. Na Spojených Státech je dobré to, že restaurace tu jsou na každém kroku, aby náhodou Američané netrpěli hlady. Sice jsem byla v přístavu, takže se hodilo navštívit něajkou rybí restauraci, nicméně já dostala chuť na pořádný americký steak.






























xx B

2 comments:

  1. ale nee dostala jsem hlad ! :-) Jak by ne, když jsem teď myšlenkama v USA :-) máš ty vlasy nějak víc blond, vid ? Rosteš do krásy a moc krásná kabelka! :-)

    ReplyDelete
  2. Děkuji, vždy potěší číst takový komentář:-)Ano melír vystřídala barva, ale nechávám si je odrůst.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...